Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb.

1. Oficiální název

Domov na Jarošce, příspěvková organizace

2. Důvod a způsob založení

Zřizovatel: Jihomoravský kraj
Základní účel zřízení: hlavním účelem zřízení organizace je účelové poslání spočívající v poskytování sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, v souladu s rozhodnutím o registraci, jakož i zajišťování fakultativních činností s poskytováním sociálních služeb souvisejících.
Hlavní činnost: poskytování ambulantních a pobytových sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb.

3. Organizační struktura

  Součástí Výroční zpráva 2023 je organizační struktura.

4. Kontaktní spojení

   
  • ​4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Domov na Jarošce, příspěvková organizace, Jarošova 3, 695 01 Hodonín
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Domov na Jarošce, příspěvková organizace, Jarošova 3, 695 01 Hodonín
  • 4.3 Úřední hodiny

    Pondělí 08:00 13:00
    Úterý 08:00 13:00
    Středa 08:00 13:00
    Čtvrtek 08:00 13:00
    Pátek 08:00 13:00
    Kontakt - odkaz
  • 4.4 Telefonní čísla

    Kontakt - odkaz
  • 4.5 Adresa internetové stránky

    www.domovjaroska.cz  
  • 4.6 Adresa podatelny

    Domov na Jarošce, příspěvková organizace, Jarošova 3, 695 01 Hodonín
    Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk  
  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

    Další elektronické adresy: info@domovjaroska.cz
  • 4.8 Datová schránka

    rtykidy

5. Případné platby lze poukázat

     číslo účtu 15538671/0100

6. IČO

    47 37 74 70

7. DIČ
    nejsme plátci DPH

8. Dokumenty

Seznam všech dokumentů

9. Žádosti o informace

Prostřednictvím elektronické pošty: Kontakt - odkaz
Prostřednictvím datové schránky (IDDS): rtykidy

Podání písemně na adresu sídla organizace

Poštou: Domov na Jarošce, příspěvková organizace, Jarošova 3, 695 01 Hodonín
Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese

10. Příjem podání a podnětů

Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení: 

ředitel
Bc. Lenka Sečkařová
+420 604 683 929
reditel@domovjaroska.cz

Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel organizace, v případě jeho nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.

11. Předpisy

12. Úhrady za poskytování informací

  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.
  • 12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

    Nebyly stanoveny žádné usnesení za poskytnutí informací.

13. Licenční smlouvy

  • 13.1 Vzor licenčních smluv

    V současné době Domov na Jarošce, příspěvková organizace neposkytuje žádné licenční smlouvy.
  • 13.2 Výhradní licence

    V současné době Domov na Jarošce, příspěvková organizace neposkytuje žádné výhradní licence podle §14a odst.4 zákona č. 106/1999Sb.

14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 SB.

      Výroční zprávy
top