Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky
č. 515/2020 Sb.
1. Oficiální název
Domov na Jarošce, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Zřizovatel: Jihomoravský kraj
Základní účel zřízení: hlavním účelem zřízení organizace je účelové poslání spočívající v poskytování sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, v souladu s rozhodnutím o registraci, jakož i zajišťování fakultativních činností s poskytováním sociálních služeb souvisejících.
Hlavní činnost: poskytování ambulantních a pobytových sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb.
3. Organizační struktura
Součástí
Výroční zpráva 2023 je organizační struktura.
4. Kontaktní spojení
-
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Domov na Jarošce, příspěvková organizace, Jarošova 3, 695 01 Hodonín
-
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Domov na Jarošce, příspěvková organizace, Jarošova 3, 695 01 Hodonín
-
4.3 Úřední hodiny
Pondělí |
08:00 |
13:00 |
Úterý |
08:00 |
13:00 |
Středa |
08:00 |
13:00 |
Čtvrtek |
08:00 |
13:00 |
Pátek |
08:00 |
13:00 |
Kontakt - odkaz
-
4.4 Telefonní čísla
Kontakt - odkaz
-
4.5 Adresa internetové stránky
www.domovjaroska.cz
-
4.6 Adresa podatelny
Domov na Jarošce, příspěvková organizace, Jarošova 3, 695 01 Hodonín
Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk
-
4.7 Elektronická adresa podatelny
Další elektronické adresy: info@domovjaroska.cz
-
4.8 Datová schránka
rtykidy
5. Případné platby lze poukázat
číslo účtu 15538671/0100
6. IČO
47 37 74 70
7. DIČ
nejsme plátci DPH
8. Dokumenty
Seznam všech dokumentů
9. Žádosti o informace
Prostřednictvím elektronické pošty:
Kontakt - odkaz
Prostřednictvím datové schránky (IDDS):
rtykidy
Podání písemně na adresu sídla organizace
Poštou: Domov na Jarošce, příspěvková organizace, Jarošova 3, 695 01 Hodonín
Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese
10. Příjem podání a podnětů
Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:
ředitel
Bc. Lenka Sečkařová
+420 604 683 929
reditel@domovjaroska.cz
Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel organizace, v případě jeho nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.
11. Předpisy
-
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Zákon č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
Vyhláška č. 505/2006 Sb., kterou se provádí zákon o sociálních službách
Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Zákon č. 2/1993 Sb., listina základních práv a svobod
Zákon č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů
Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví
Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
12. Úhrady za poskytování informací
-
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.
-
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Nebyly stanoveny žádné usnesení za poskytnutí informací.
13. Licenční smlouvy
-
13.1 Vzor licenčních smluv
V současné době Domov na Jarošce, příspěvková organizace neposkytuje žádné licenční smlouvy.
-
13.2 Výhradní licence
V současné době Domov na Jarošce, příspěvková organizace neposkytuje žádné výhradní licence podle §14a odst.4 zákona č. 106/1999Sb.
14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 SB.
Výroční zprávy